.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


یکی از رشته های علم پزشکی بحث تخصص پوست و مو است. پوست و موی هر فردی از نظر زیبایی بسیار مهم است و اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاید نگران می شود و می خواهد هر چه زودتر از شر این بیماری خلاص شود و سلامتی خود را بازیابد.

سلامت پوست و مو بسیار مهم است و متخصصان در این زمینه تاکید می کنند که در هنگام بروز مشکل باید بدون توجه به روش درمانی، سلامت پوست و مو را در نظر بگیرید. زیرا در این شرایط هزینه های احتمالی بیشتر است و حتی نمی توانند به سلامت اولیه خود دست یابند.

متخصص پوست پزشکی است که در درمان بیماری های پوست، مو، ناخن و دهان، بینی و چشم تخصص دارد.

متخصصان پوست در تشخیص و درمان بیش از 3000 نوع بیماری از جمله سرطان پوست، اگزما، آکنه و لک و عفونت ناخن تخصص دارند.

این متخصصان همچنین مهارت های لازم برای بهبود سلامت و استحکام و زیبایی پوست و موی افراد مراجعه کننده مانند بوتاکس، رفع آکنه و جوش، جوانسازی پوست، جراحی صورت و جراحی سرطان پوست را دارند و تمامی بیماران را از نوزادان تا 100 سال

اکثر متخصصین پوست کارهای زیر را انجام می دهند:

متخصصین پوست بیماری های مربوط به پوست، مو و ناخن را درمان و از آن پیشگیری می کنند.

1. متخصص پوست بیماری های مربوط به پوست، مو و ناخن را تشخیص، درمان و پیشگیری می کند.

2. جراح پوست: جراحی های بیماری های پوست، مو و ناخن را انجام می دهد.

3. جراحی زیبایی پوست: این پزشک بیشتر به فکر ظاهر بیمار و انجام عمل های زیبایی است.

4. پوست: تشخیص بیماری های مربوط به پوست، مو و ناخن از طریق نمونه گیری و معاینه.

اگر متخصص به تحصیل ادامه دهد، دکتری را می گذراند که در آن رشته پوست یا جراحی پلاستیک، جراحی پلاستیک و جراحی پیشرفته تحصیل می شود.

فلوشیپ پوست یک ساله است و روی تکنیک هایی مانند لیپوساکشن چربی، لایه برداری شیمیایی، فیلرها و تزریق سم بوتولینوم، جراحی موهس، جراحی ترمیمی سرطان پوست، اسکلروتراپی، کاشت موی طبیعی و جراحی دسترسی کار می کند. لیزر

روش های ابتکاری متخصصین پوست:

1. تزریق فیلر و سم بوتولینوم برای جوانسازی پوست صورت

2. جراحی زیبایی برای از بین بردن جوش و افسردگی پوست

3. جراحی لیزری برای از بین بردن رگ های کوچک، لکه های پیری، خالکوبی یا چین و چروک

مهارت های ویژه پوست و مو:

وقتی می خواهید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید، ابتدا باید تحقیق کنید که او فردی حرفه ای و حرفه ای است و دارای تخصص های زیر است:

1. قدرت تشخیص کافی برای سلامت پوست و مو داشته باشید.

2. مهارت نمونه برداری از پوست و مو برای تشخیص بیماری های مختلف را داشته باشد

3. توانایی انجام جراحی های پوست و مو به صورت کاملا حرفه ای

انتخاب متخصص پوست مناسب:

بهترین راه برای یافتن یک متخصص پوست مناسب این است که از مراجعین و بیماران خود بپرسید که آیا پزشک در کار خود صلاحیت دارد و آیا از نتایج کاری که پزشک برای او انجام داده راضی است یا خیر.

یک متخصص خوب انتخاب کنید و حتما یک جلسه مشاوره انجام دهید تا از دیگران در مورد متخصصان پوست و آرایشگرها تجربیات بخواهید.

اگر منشی به شما گفت که چند هفته وقت ندارید، ناامید نشوید، زیرا این نشانه خوبی است و نشان می دهد که پزشک بیماران زیادی دارد و احتمالاً بیماران زیادی با کار خوب او مرتبط هستند. . و مهارت

قبل از انتخاب پزشک با چند پزشک مشورت کنید و از بین آنها بهترین را انتخاب کنید. بدانید که این پزشکان در حال درمان زیبایی شما هستند و مهارت های آنها برای انجام کار ضروری است.

همه متخصصان پوست یکسان نیستند. و یافتن متخصصی که به مشکل شما اهمیت می دهد و آن را با کمترین عوارض درمان می کند نیاز به تحقیق دارد.

برای انتخاب بهترین پزشک می توانید به پنج نکته توجه کنید:

1. سوابق تحصیلی وی: هر پزشکی با مدرک پزشکی می تواند پوست و مو را تجویز کند. اما یک متخصص پوست دوره های اضافی را گذرانده و امتحانات سختی را پشت سر گذاشته است. با یک جستجوی ساده متوجه می شوید که آیا این پزشک عضو انجمن پوست و موی ایران است یا خیر. برای مواردی مانند جراحی زیبایی، تزریق فیلر و غیره، باید مطمئن شوید که پزشک انتخابی شما در لیست پزشکان قرار دارد.

2. تعیین وقت: متخصص پوست بر اساس مشکل شما یک قرار ملاقات تعیین می کند. این پزشک باید زمان کافی برای توضیح بیماری داشته باشد و در مورد برنامه درمانی به شما بگوید و تمام آزمایشات لازم را برای شما تجویز کند.

3. هزینه ویزیت خود را تخفیف نمی دهد: یک متخصص پوست و مو خوب هرگز برای جذب بیماران بیشتر ویزیت خود را به طور مرتب تخفیف نمی دهد. اگر احساس می کنید پزشکتان با شما همدلی می کند، مطمئن شوید که او بیشتر به پول علاقه دارد تا حل مشکل شما.

4. او برای حل مشکل از نمونه استفاده می کند: اگر در مطب پزشک لوله های نمونه زیادی مشاهده کردید، بدانید که این پزشک در تلاش است تا مشکلی را پیدا کند، او از روشی برای حل مشکل استفاده نمی کند. هدف این پزشک رفع مشکل بیمار با کمترین قیمت و در کمترین زمان می باشد.

5. حتما از دوستان و آشنایان خود در مورد پزشکانی که به آنها مراجعه کرده اند بپرسید و در صورت قانع شدن از آنها اطلاعات بخواهید. با او در مورد اینکه چقدر خوب بیماری شما را مدیریت می کند صحبت کنید.

متخصص پوست چه می کند؟

1. تزریق بوتاکس: متخصصان پوست و زیبایی از بوتاکس برای کاهش علائم زیبایی و درمان بیماری هایی مانند تعریق زیاد استفاده می کنند.

2. تزریق ژل: ژل برای برجسته کردن لب ها، گونه ها و لیفت استفاده می شود. با پر کردن گودی زیر چشم به زیباتر به نظر رسیدن کمک می کند.

3. تزریق چربی: انتقال چربی یا پیوند چربی یک تکنیک پیشرفته است که گاهی از چربی خود بیمار برای تزریق حجم به صورت یا بدن استفاده می کند و در بسیاری از موارد می تواند مفید باشد.

4. میکرونیدلینگ: این روش یک روش غیر جراحی کم تهاجمی برای کلاژن سازی همراه با کلاژن سازی است. در این روش هر سوزن با ورود به پوست یک زخم میکرو روی پوست ایجاد می کند و سپس ناحیه درم پوست برای ترمیم و بازسازی و تولید الاستین و کلاژن تحریک می شود.

5. میکرودرم ابریژن: در این روش کل پوست در معرض یک ماده معدنی بی خطر به نام اکسید آلومینیوم قرار می گیرد، پودری با کریستال های کوچک که پوست را مالش می دهد و بافت مرده برداشته می شود و پوست ترمیم می شود. پوستش زیباست

6. برداشتن خال با دستگاه: خال گروهی از سلول های رنگدانه ای است که به صورت لکه های کوچک تیره روی پوست ظاهر می شوند. خال ها معمولا روی پوست دست، صورت و پا ظاهر می شوند. درست است که بیشتر خال ها بی ضرر هستند، اما در برخی موارد می توانند سرطانی باشند و نیاز به برداشتن جراحی داشته باشند.

7. درمان جای جوش: برای این منظور از لایه برداری قوی و عمیق، میکرونیدلینگ و ... روی اسکارهای سطحی استفاده می شود و هر کدام باید بر اساس نیاز بیمار انجام شود و درست است که تمام موارد با لیزر قابل درمان است. خیر

8. کرایوتراپی: این روش یک روش سرپایی برای درمان ضایعات پوستی است. در این روش سلول های هدف با سرد شدن ناگهانی از بین می روند.

9. لیزر موهای زائد: از بین بردن موهای زائد همیشه مشکل بسیاری از خانم ها بوده است.

امروزه پس از بررسی نوع و وضعیت پوست شما پس از بررسی هورمونی فولیکول های مو با لیزر سوزانده می شود و در چند جلسه و روی قسمتی یا کل بدن انجام می شود و فرد از شر آن خلاص می شود. موهای زائد. بعد از دوره مربوطه .

ادامه مقاله:  https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-پوست-و-مو-در-شیراز





:: بازدید از این مطلب : 18498
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : مجله زندگی
ت : جمعه 2 تير 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی